Το βίντεο που ετοιμάστηκε από και για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ4 ξεκίνησε από μια αυθόρμητη ιδέα της εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής, κας Χρόνη Μαρίας, να γίνει μια επανάληψη στην «Ελένη» (Δραματική Ποίηση, Ευριπίδης) με τρόπο πιο ευχάριστο για τα παιδιά. Οι 4 ομάδες χρειαζόταν να γίνουν στιχουργοί και με ρυθμό σύγχρονης μουσικής να αποδώσουν την περίληψη του έργου.
Η αλήθεια είναι πως το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών, είτε από το πρωτότυπο είτε από μετάφραση δεν είναι πολύ δημοφιλές. Έτσι οι φιλόλογοι διαρκώς αναζητούμε τρόπους για να προσελκύσουμε ή να ανανεώσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών μας. Καθώς οι ομάδες εργάστηκαν με ενθουσιασμό και το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο, αποφασίσαμε να το συνεχίσουμε, έστω στον περιορισμένο χρόνο που είχαμε ως τη λήξη των μαθημάτων.
Ό,τι δείτε και ακούσετε ετοιμάστηκε με πολύ κέφι και γνήσιο ενδιαφέρον. Ρυθμικά δεν είναι τέλειο. Ωστόσο αυτή είναι μια λεπτομέρεια μπροστά σε αυτό που πετύχαμε όλοι μαζί, οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά : μάθαμε διασκεδάζοντας. Είδα παιδιά «μαζεμένα», ντροπαλά, αδιάφορα ή απογοητευμένα να ανθίζουν και να βγαίνουν από τις μαθημένες θέσεις τους. Προσωπικό κέρδος θεωρώ ότι συνδέθηκα περισσότερο μαζί τους και τα είδα χαρούμενα.
Θέλω να ευχαριστήσω την κα Χρόνη Μαρία που με τη συνεργασία της τα Τμήματα Ένταξης έγιναν Τάξεις Συμπερίληψης. Και βέβαια την κα Σκυβαλάκη Βάλλια, που πάντα πρόθυμα μας ενισχύει με τις δημιουργικές της ιδέες, και τον κο Τυλλιανάκη Μανόλη, που αγόγγυστα μας βοηθά να τελειοποιήσουμε τεχνολογικά ό,τι θέλουμε να δημιουργήσουμε.
Ειρήνη Σταυρακάκη, φιλόλογος (ΠΕ02)